Santorini rămășiță a unui vulcan!

Santorini,insulă în Ciclade,rămășiță a unui vulcan cu o lungime de aproximativ 18 km,insula unde sunt mai multe biserici decît case.Este o destinație de top,pentru unii scumpă,pentru noi buget redus,e foarte important unde te cazezi,unde manînci și ce transport folosești.

Noi am luat Ferry din Paros 30 euro dus pe persoană in 3 ore și jumate am ajuns, la întors am dat 23 euro.Din Atena este ferry pîna in Santorini costa 66 euro sau poate și mai puțin,calatoria v-a dura 7 ore și jumate.

Noi am fost cazați în Fira sau Thira,din port cum cobori vei vedea multe autobuze parcate și este autobuz direct pîna in Fira costa 2.30 euro călătoria,transportul public este foarte bine pus la punct,de la hotelul unde am fost cazați ne cereau 30 euro sa ne ia din port(scump) 😱😱😱,am folosit doar transportul public și bine am facut.

Oia,un sătuc foarte turistic,din Fira am luat autocarul 1.80 euro biletul pină acolo,cînd am coborît in Oia am mîncat chiar în stație un giros,cel mai gustos giros,pe 2 giros și două beri ne-a costat 14 euro.

La supermarket berea costa de la 1.50 euro și în oraș de la 3 euro în sus.

Am fost cazați la Sky of Thira 77 euro noaptea,am stat 2 zile în Santorini și am reușit să vedem ce ne doream,hotelul se afla la 5 minunte de stația de autobuz,aproape de centru.

Am mers la plaja Red beach din Fira am luat autocarul costa 2 euro calatoria,din stație mai mergi 1 km,foarte frumoasă plaja dar și foarte aglomerată.

De aici poți lua un vaporaș mic spre plaja White beach și Black beach costa 10 euro dus-întors.

Mi-a plăcut foarte mult,și mi-am dorit de mulți ani să ajung in Santorini,iar pentru mine vizitarea acestei insule este un vis frumos care a devenit realitate.

2 gânduri despre „Santorini rămășiță a unui vulcan!