Dubai….

Dubai este cel mai mare oras din Emiratele Arabe Unite,este si cea mai importanta statiune de vacanta,situat in Golful Persic,in apropiere de Oman,Arabia Saudita si Quatar.

Nu stiu cum sunt altii,dar eu prefer sa fug iarna intr-o destinatie cu mult soare,asa ca am ales sa plec in Dubai.

Destinatia era de foarte mult timp pe lista mea de asteptare,dar fiind pe timp de pandemie,nu aveam multe destinatii la dispozitie,dar e bine ca inca putem calatori,asa ca am ales Dubai.

Eu având pasaport biometric,am nevoie de viza la intrare in Dubai,și am decis sa merg in vacanta printr-o agentie turistica.De obicei merg pe cont propriu,dar aici era nevoie de viza,asa ca bine am facut,ca am apelat la serviciile unei agentii.

Am ales agentia Nalitur,unde doua doamne Natalia si Tatiana,foarte politicoase,mi-au raspuns la toate intrebarile,si au organizat vacanta in cel mai mic detaliu.Totul a fost bine pus la punct,va recomand cu drag aceasta agentie.

Mi am facut bagajul,plus testul covid negativ 🤣,si am plecat in vacanta mult asteptata,cand afara inca ningea si era foarte frig.

Dupa un zbor de aproape 5 ore am ajuns in aeroportul Dubai,iar cand am iesit din avion m-a inundat o caldura,iar eu eram pregatita pentru controlul vamal.

In vama te mai testeaza inca odata de covid19,dar spre placuta mea surpriza,la postul vamal am trecut foarte repde iar la viza nici nu au dorit sa se uite,am ramas putin confuza de situatie.

Mi-am zis ca trebuie sa mai fie un post vamal,ca zic asa usor sa treci nu e posibil,dar nu mai era nici un post vamal,iar totul s-a petrecut repede atat la intrare cat si la iesire din tara,foarte placut a fost totul! Dupa experienta neplacuta din Egit,deja am crezut ca aici va fi si mai dificil,dar oamenii aici sunt foarte placuti si relaxati!

La aeroport am fost asteptati de taximetrist,transferul fiind deja aranjat de agentie,un domn foarte politicos din Pakistan,care ne-a vorbit despre oras,si despre localnicii care sunt foarte respectosi.

Am fost cazati la hotelul Ja Ocean View, la doar doua minunte de mers pe jos pâna la plaja,o plaja foarte lunga si frumoasa,cu multi turisti,si se numeste Jumierah.

Este o zona foarte frumoasa,cu multe restaurante,baruri,cafenele,cu o faleza lunga si frumoasa!

La hotel am avut inclus micul dejun,foarte variat si gustos.Am avut si cina inclusa dar nu am ajuns nici odata deoarece seara eram prin oras sau in excursie.

Ziua era foarte cald,seara era racoare,aveai nevoie de haine mai groase,si se respectau cu strictete toate normele anti covid,atat pe strada cât si in interior era obligatoriu de purtat masca.

Mi-a placut din prima acest oras,si nu are cum sa nu iti placa.Mie mereu mi se spunea sa merg in Dubai pentru ca e un oras frumos,si acum chiar pot sa confirm este un oras frumos,si impresionant care te cucereste prin farmecul lui! Ar fi pacat sa nu ajungi in Dubai,macar o data in viata,cred ca daca te reintorci peste citiva ani,vei vedea ceva nou,deoarece acest oras este intro continua transformare.

Sunt multe lucruri de vazut si facut in acest oras plin de viata!

Burj Kalifa cea mai inalta cladire din lume,828 de metri,urcarea se face prin Dubai Mall.

Burj Al Arab cel mai luxos hotel!

Dubai Mall cel mai mare Mall,nu ratati fântanile,totul se incepe seara,si foarte impresionant.

Safari in Desert este superb,plin de adrenalina, se face cu o masina 4 x 4 Land Cruiser,iar toate masinile cind ajung in desert incep sa desumfle rotile pentru a putea face drifturi in dunele de desert,trebuie de facut macar o data in viata,va recomand!

Dubai Marina este cel mai luxos port din Dubai si se afla intr-o zona centrala inconjurata de cladiri sky tower.

Nu ratati o seara romantica pe barca,iar ca sa admiri aceste cladiri cu un pahar de vin in maina,este foarte frumos!

Dubai Frame,Rama Dubaiului iti arata cind urci cum ara orasul si la coborire poti vedea prin intermediul unui filmulet viitorul:evolutia medicinei,roboti,deplasarea cu drone!

Sunt multe de vazut si de scris despre acest oras.

Ma bucur mult ca in sfirsit am vizitat si eu Dubai,si m-as intoarce mereu!

Dubai este un oras frumos!